ELS DE TERCER ANEM A BARCELONA A VEURE OBRES DE GAUDÍ

Els nens i nenes de 3r estem estudiant el Modernisme i fa poc vam anar a Barcelona a visitar el Palau Güell perquè volíem conèixer d'aprop una obra d'Antoni Gaudí, el gran arquitecte modernista.

Vam fer aquesta sortida totalment en transport públic: primer vam agafar l'autobús de línia de Rubí davant de la porta de l'escola i després el tren fins a Barcelona.

Quan vam arribar, vam anar a la plaça Reial a esmorzar i després ja ens vam dirigir cap al Palau Güell.

La nostra guia es deia Anna i ens va preguntar si sabíem coses de Gaudí i és clar que en sabíem moltes, perquè l'havíem estudiat molt bé. Vam anar passant pis per pis mentre escoltàvem música d'orgue i vam veure un video on s'explicava que el senyor Eusebi Güell li va demanar a Antoni Gaudí que construís per a la seva família aquell palau tan bonic.

Més tard, després de dinar, vam agafar el metro i vam anar al Passeig de Gràcia, on vam veure els fanals dissenyats per Gaudí i dues cases seves molt importants: la casa Batlló i La Pedrera.

Després ja vam tornar cap a l'escola amb el tren i l'autobús municipal, com havíem fet al matí.

Aquesta sortida ens va agadar moltíssim i vam aprendre moltes coses i sobretot ens va encantar veure d'aprop aquests edificis de Gaudí.

Judit García i Francis Pérez (classe de 3r)

FOTOS CURS 2017-18

Resultat d'imatges de niño con camara de fotos